2007. november 16., péntek

Hosszú a nap...

Öt napja kikerültünk abból a paradicsomi állapotból, hogy Zoli is itthon volt velünk, és együtt, meg felváltva szórakoztathattuk csöpp porontyunkat (hogy Egit idézzem: "Jó nagy csöpp!" :-)). Apa ezentúl dolgozni jár, mégpedig Dél-Budáról Vácra, így hirtelen ki kell találnom, mit kezdek egy másfél éves gyerekkel heti öt nap, napi 12-14 órát (jó, ebből jó esetben kettőt alszik). Pláne most, hogy a randa téli idő miatt a szabadtéri lehetőségek jelentősen beszűkültek.

A főzés az eddigi favorit: Mózit felültetem magam mellé a pultra, a mancsába nyomok egy fakanalat, és főzök, meg magyarázok. Hamarosan profi műsorvezető lehetek a TV Paprikán, ha így haladunk. :-)
Ma meg festettünk: újságpapírokkal borítottam a terepet, előkészítettem vízfestéket, ecseteket, papírt, vizet, aztán hajrá. Piros festékbe dugtam a kezem, aztán szóltam, hogy Mó, gyere, festünk. Mó meg elmenekült a szoba túlvégére, onnan pislogott rám aggodalmas képpel. (Talán nem pont a pirossal kellett volna kezdeni?) Aztán idővel szépen közelebb jött, kapott ecsetet (mind a két kezébe), beült az ölembe, és onnan mázolt. Aztán persze alaposan belemászott a festékbe, úgyhogy a végén megfürdött.

Szóval, a nap kérdése: mit lehet egész nap (héten, hónapban) kezdeni egy másfél éves gyerekkel?

4 megjegyzés:

Unknown írta...

No akkor kb. egy év múlva teszek ide egy megjegyzést :-)
Most én arról tudnék írni, hogy mihez lehet kezdeni egy félévessel egész nap :-)
Ez is jöhet?
Jucó
ui.: Mit jelent és miért írok Vera néven? És mi az a másik fiók?

Unknown írta...

Aha. Én képeket tettem fel a netre, akkor csináltam egy google fiókot ezek szerint. Nahát mik vannak! És ez ugyanazt használja. Teljesen szájbermami leszek :-)
Jucó

Suhajda Virág írta...

Szia!
menj el vele mindenhova. Neki inger kell, nézelődni, embereket látni.
Pl. szépen kidíszített Kika áruházba, ahol azért nincs sok ember, de megtapizhatja a szőnyegeket, pokrócokat, nézegetheti az embereket, a dekorációt, zene szól, és meleg is van :)
Csinálhatsz vele terményképeket is, pl. télapót pirospaprikával (persze édessel), magokkal, tésztával - az én sokkal nagyobb gyerekeim nagyon szeretik, de szerintem magokat ragasztgatni mindenki élvez :)

Gondoltam sokat rátok a napokban, Etinél is beszéltünk rólatok...

Sok-sok pusz, pici Mózesnek is,

Virág

Eszter, Zoli és Mózes írta...

Köszi lányok, csak most látom, hogy vannak megjegyzések, nem volt valami feltűnő az a szám a dátum után! De örülök nektek!
Úgy terveztem, hogy nem csak én írok bejegyzéseket, hanem mindenki írhat mindenről, ami foglalkoztatja. Aki hozzászól egy témához, az írhatja megjezésbe, aki új témát kezd, vagy hosszabb a mondandója, az ír egy külön bejegyzést.